Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2014

Πήλινα σπιτάκια!

Είμαι πολύ χαρούμενη και περήφανη με αυτό που θα σας δείξω! Όχι ότι είναι κάτι ιδιαίτερο και καταπληκτικό, αλλά εμένα μου αρέσει πολύ πολύ!

Ορίστε τα καμάρια μου:



Αλήθεια! Πόσο υπέροχα είναι ε; ε; ε; ε; χα χα χα! Μόνη μου τα λέω, μονη μου τα ακούω!
Να σας τα δείξω κι από κοντά, γιατί το κάθε σπιτάκι είναι όμορφο από όλες τις πλευρές!

Το 1ο μου σπιτάκι με το αστεράκι:









Το λες και λίγο τσαχπίνικο με το αστεράκι του στην κορυφή!


Αυτό είναι το 2ο μου σπιτάκι, λίγο τρελούτσικο:
 


Να το και το 3ο. Αυτό λίγο πιο σοβαρό από τα άλλα, αλλά γεμάτο αστέρια!


































Αυτά είναι τα σπιτάκια μου. Σας αρέσουν; 
Η διαδικασία έγινε ως εξής:
Πρώτα ανοίγουμε (σε φύλλο πάχους 1/2 εκατοστού περίπου) με έναν πλάστη τον πηλό μας! Στη συνέχεια καλύπτουμε το αντικείμενο που θα μας χρησιμεύσει σαν καλούπι, εδώ χρησιμοποιήσαμε μπουκάλια πλαστικά και χάρτινα (προσοχή να τα ξεπλύνετε ΚΑΛΑ πριν τα χρησιμοποιήσετε, γιατί όταν "ξεκαλουπώσετε" τα σπιτάκια σας μπορεί να χρειαστεί να κόψετε τα μπουκάλια και αν περιείχαν γάλα να "μοσχομυρίσει" όλος ο τόπος, όχι και τόσο ευχάριστό). Τις σκεπές τις φτιάχνουμε τυλίγοντας χαρτόνι "κουσε"  (έτσι λέγεται αυτό),  στο σχήμα που θέλουμε να έχει η σκεπή μας. Ενώνουμε τον πηλό για να καλύψει όλο το μπουκάλι μας ή το χαρτόνι αντίστοιχα για τη σκεπή και στην ένωση επάνω βάζουμε αδιάλυτη ατλακόλλα. Χαράσουμε ό,τι μας αρέσει, κάνουμε τρυπούλες και διάφορα άλλα σχεδιάκια,πόρτες, φεγγίτες και παράθυρα και αφήνουμε να στεγνώσει καλά. Ανάλογα την υγρασία, μπορεί να μας πάρει αρκετές μέρες. Μόλις στεγνώσει σχετικά καλά, γυαλοχαρτάρουμε τον πηλό (με χοντρό γυαλόχαρτο 150αρι), για να λυάνουμε τις ατέλειες! Σκουπίζουμε τις σκόνες (πολλές σκόνες η αλήθεια!) και βάφουμε. Αυτά σε γενικές γραμμές!
Ελπίζω να σας άρεσαν. Προτίμησα να τα βάψω με τέτοια χρώματα για να είναι λίγο πιο χριστουγεννιάτικα, μιας και δε θα τα στολίζω όλο το χρόνο!

Σας χαιρετώ! Να περνάτε καλά!!!!!!!!!!

4 σχόλια:

  1. Yπέροχα!!! το ενα καλύτερο απο το άλλο!!μπράβο φιλενάδα!!! ζούυυλεψα!!!χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ κοριτσάκι! Κάν' τα κι εσύ είναι εύκολα απλά λίγο χρονοβόρα!

      Διαγραφή
  2. Είναι τέλεια! Αλλά , πραγματικά... κάτι πρέπει να κάνεις με τη λήψη των φωτογραφιών... αδικούν το αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ για πες τι να κάνω; Το ξέρω. Δε βγαίνουν το ίδιο όμορφα! Δώσε καμιά συμβουλή!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή