Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2014

Στολιστήκαμε και φέτος! χαχαχα! Χρόνια μας πολλά!

Χρόνια καλά σε όλον τον κόσμο! Υγεία, χαμόγελα, αγάπες, γέλια να ακούγονται από παντού και πολλή γλύκα! Αχ πόση χαρά έχω που έρχονται τα Χριστούγεννα! Σαν παιδάκι κάνω! Στολίσαμε, στολίσαμε! Λίγο νωρίς βέβαια, αλλά δεν κρατιόμουν! χεχεχε!
Δε θα σας βάλω φωτογραφίες από κάτι που έφτιαξα. Φτιάχνω διάφορα ως συνήθως αλλά θέλουν κάμποσο να ολοκληρωθούν. Θα κάνετε λίγη υπομονή! 
Θα σας δείξω  όμως το στολισμένο σπιτάκι μας! Και επιφυλάσσομαι και για ακόμη μια ανάρτηση με τα κουραμπιεδομελομακάρονά μας! χα χα χα! Σας φιλώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!












3 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη ατμόσφαιρα με την χριστουγεννιάτικη διακόσμηση !!!!
    Να την χαρείτε και καλή συνέχεια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξαναγύρισα για να εκφράσω το θαυμασμό μου για τις μουσικές επιλογές !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου! Χαίρομαι που σου αρέσει η μουσική!!!!!!!!!! Χαχα, εγώ τη βάζω και παίζει συνέχεια ενώ χαζεύω στο ίντερνετ! Να σου ευχηθώ κι εγώ όμορφα όμορφα Χριστούγεννα! Επιφυλάσσομαι για χριστουγεννιάτικη playlist!

    ΑπάντησηΔιαγραφή