Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015

Κασκολάκι μικρό και κασκολολαιμουδιά!

Καλή χρονιά ΜΑΣ εύχομαι (και σε εσάς και σε εμάς). Πώς περάσατε ιντερνετικά μου γειτονάκια; Ελπίζω πολύ πολύ όμορφα! Εμείς φύγαμε για Ζαγοροχώρια αλλά κάπου στην πορεία μάλλον κάποιος μας μάτιασε. Ο άντρας μου έσπασε το πόδι του και γυρίσαμε άρον άρον στην Αθήνα. Έτσι δεν μπορώ να πω ότι περάσαμε και πολύ τέλεια, αλλά δεν πειράζει, υπάρχουν και χειρότερα. Κατά τα άλλα όσο προλάβαμε να μείνουμε και να ξεκουραστούμε ήταν πολύ όμορφα!
Μου ήρθε που λέτε να καταπιαστώ με το πλέξιμο. Ήξερα κάτι λίγα, αλλά δεν ήμουν και δεινή πλέκτρια. Λίγα πράγματα σας λέω! Έφτιαξα λοιπόν μια κασκολολαιμουδιά (δική μου λέξη) και ένα παιδικό κασκόλ για μια μικρούλα όμορφη! Λάθη έχω κάνει πολλά, άλλα φαίνονται και άλλα όχι, όμως για πρώτη φορά τα έφτιαξα συμπαθητικά νομίζω!

Αυτή είναι η κασκολολαιμουδιά μου. Πολλή ζεστή πρέπει να ομολογήσω!

















Και αυτό είναι το παιδικό κασκολάκι. Του έβαλα και 2-3 λουλουδάκια. Πρώτη φορά έφτιαξα πλεκτά λουλουδάκια. Θα εξασκηθώ περισσότερο όμως!














Όλο το κασκολάκι ειναι άσπρο και αυτά είναι τα τελειώματα!



Αυτά είναι τα έργα μου! Ελπίζω να σας άρεσαν!

Σας χαιρετώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου