Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014

Ταμπελάκια για τις γλάστρες μου!


Χαιρετώ όλον τον κόσμο! Τί γίνεται; Ελπίζω να είστε όλοι καλά και να δημιουργείτε όμορφα πραγματάκια που σας δίνουν χαρά!

Τί έφτιαξα αυτήν τη φορά; 
Από καιρό ήθελα να βάλω κάποια ταπελάκια στις γλάστρες με τα μυρωδικά μου. Όχι για να τα ξεχωρίζω τόσο, αλλα πιο πολύ γιατί μου άρεσαν σαν εικόνα. Στην πορεία όμως λέω ας φτιάξω για όλες τις γλάστρες στο μπαλκόνι. Μπήκα λοιπόν στη διαδικασία να κάνω ένα μικρό ψάξιμο στο διαδίκτυο για ιδέες.  Ήθελα κάτι όμορφο, πρωτότυπο αλλά κυρίως ανέξοδο. Να το φτιάξω με ό,τι είχα στο σπίτι! "Έπεσα" λοιπόν πάνω σε πολλές πολλές ιδέες, αλλά την προσοχή μου την τράβηξαν κυρίως αυτές που ήταν φτιαγμένες με κουτάλια και πιρούνια:



Δεν είναι όλα πολύ πολύ όμορφα και χαριτωμένα;









Σκέφτηκα λοιπόν να φτιάξω κι εγώ κάτι παρόμοιο.
Θυμάστε το φωτιστικό που είχαμε φτιάξει με τον αντρούλη μου για την κουζίνα μας; Από το σετ με τα μαχαιροπίρουνα που είχαμε χρησιμοποιήσει, είχαν περισσέψει κάποια κουτάλια, αλλά είχα κι εγώ κάποια που δε χρησιμοποιούσα. 
Και μου ήρθε η ιδέα να βάψω την κοίλη πλευρά με διάφορα χρώματα και πάνω εκεί να γράψω με μαύρο χρώμα το κάθε φυτό. Αλλά δεν είχα τόσα πολλά χρώματα. Οπότε μου ήρθε η επιφοίτηση! Θα τα έβαφα με μανό! Ναι! Ε, κάθησα και έβαψα κι εγώ δεν ξέρω πόσα κουτάλια με μανό. Χρώματα πολλά είχα, όταν στεγνώσει το μανό μια χαρά είναι, δεν το επηρεάζει το νερό, οπότε βγήκαν όπως τα ήθελα.

Εδώ τα έχω περάσει με ένα στρώμα κάποια, άλλα με περισσότερα, αναλόγως τη σύσταση και το χρώμα του κάθε μανό. Τα παστέλ μανό δεν ήθελαν πολλά χέρια.


 
       Αφού στέγνωσαν ΚΑΛΑ έγραψα με απλό ανεξίτηλο μαρκαδόρο την ονομασία κάθε φυτού, κόλλησα και ένα σπαγγάκι για τσαχπινιά και... ορίστε τα ταμπελάκια μου! Πήγαν και στήθηκαν μέσα στις γλαστρούλες!











 

Δεν είναι πολύ γλυκούλια; Και τσαχπίνικα; Και όμορφα; Και τέλεια; Και καταπληκτικά; Και φοβερά; Και... τέλος πάντων υπέροχα; Και μου αρέσουν πολύ!

Βέβαια δεν έφτασαν για όλες τις γλάστρες μου! Θέλω να πάρω κι άλλα να φτιάξω, αλλά σιγά σιγά! Μη μας τελειώσουν και τα μανό ε; Χαχα!

Σας χαιρετώ!!!!!!!!!!!!! 
Να περνάτε μαγικά! 







































  





















































                                                                                                               

2 σχόλια:

  1. Μα τι ωραία ιδέα και πόσο όμορφα έγιναν !!!!Καλή βδομάδα και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα Μαριλένη μου! Ειδικά από κοντά είναι πολύ όμορφα! Σε ευχαριστω πολύ! Και κυρίως οικονομικότατα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή