Πέμπτη 27 Ιουλίου 2017

Χαρές με πομ πομ! Πολλά πομ πομ!

Ήταν να μην γίνει η αρχή! Τώρα που έγινε... κλάφ' τα Χαράλαμπε! Και τί έγινε; Έγινε πομ πομ! Πολλά πομ πομ. Αγόρασα κι εγώ από το ιντερνέτι, αυτά τα μικρά μαραφετάκια που φτιάχνεις πομ πομ! Ε κι από την ώρα που κατεύθασαν στην πόρτα μας, έπιασα δουλειά! Τι μωβ, τι άσπρα, τι κόκκινα, τι μαύρα, τι μελιτζανί... αφήστε! Ε και βέβαια μην πάνε και χαμένα τα δόλια, να τα στολίσουμε και στο σπίτι, αφού τα αγαπάμε τόσο μα τόσο πολύ! Αλλά είμαι καλή, δε θα σας τρομάξω πολύ! Δεν έχω γεμίσει ακόμη τον τόπο!
Ορίστε τα κατορθώματά μου:



Και μια κοντινή






Αμέ!!!!!!!!!! Στολίστηκε το σαλόνι μας, τι νομίζατε;


Φτιάχνω κι άλλα! Έρχεται κι άλλο project, αλλά αυτό πρώτα ο Θεός από φθινόπωρο, γιατί εκεί έχουμε πολλή δουλειά!!!!!!! Αλλά σας το υπόσχομαι, θα είναι τέλειο!!!!


Πολλά pompom φιλιά!!!!!!!

2 σχόλια:

  1. τι όμορφα!αν κ εχω την εντυπωση ότι θελουν υπομονη για να γίνουν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λίτσα μου με τα συγκεκριμένα εργαλειάκια γίνονται πολύ εύκολα! Αλήθεια! Σε χαλαρώνει να τα φτιάχνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή