Τετάρτη 7 Ιουνίου 2017

Βαφτισούλα, βαφτισούλα!!!!

Μια πολύ καλή μου φίλη, βαφτίζει το δεύτερο παιδάκι της σε λίγες μέρες, τον Γιαννάκη της! Δεινή crafter κι εκείνη,  εκτιμά ό,τι είναι φτιαγμένο με αγάπη! Μου ζήτησε λοιπόν να της φτιάξω τις ποδιές που θα φορέσουν οι νονοί στη βάφτιση (για να μη λερωθούν τα ρούχα τους την ώρα του μυστηρίου με λάδια και νερά) και το βιβλίο ευχών! Το θέμα της βάφτισης είναι θαλασσινό. Μου έδειξε ένα δείγμα, του πως ήθελε πάνω κάτω το σχέδιο στις ποδιές, αλλά το βιβλίο ευχών το άφησε πάνω μου!

Οι ποδιές ζωγραφίστηκαν με μαρκαδόρους για ύφασμα και κάποιες λεπτομέρειες έγιναν με μπογιά για ύφασμα. Εδώ έχω να σας πω, πως αν και τελικά οι μαρκαδόροι δεν απλώνουν ιδιαίτερα πάνω στο ύφασμα (το ύφασμα στις ποδιές είναι απλό βαμβακερό), τα ιδανικά χρώματα είναι οι μπογιές κατάλληλες για ύφασμα που τις απλώνεις με πινέλο! Έχουν πολύ καλύτερη καλυπτικότητα και δίνουν περισσότερη έμφαση στο σχέδιο. Επίσης έχουν μεγάλη ποικιλία χρωμάτων, αλλά μπορείς να φτιάξεις και τις δικές σου αποχρώσεις αναμειγνύοντας τα χρώματα. Από την άλλη οι μαρκαδόροι είναι πιο άνετοι στη χρήση και στεγνώνουν πολύ πιο γρήγορα. Παρ' όλα αυτά, εγώ προτιμώ τις μπογιές. Οι μαρκαδόροι είναι ιδανικοί για τα παιδιά. Μπορούν να ζωγραφίσουν μπλουζάκια, τσάντες κ.λ.π. πάρα πολύ άνετα!


 Αυτές είναι οι ποδιές και οι λεπτομέρειές τους!








Και αυτό είναι το βιβλίο ευχών!




Και  η πρώτη σελίδα του βιβλίου!



Το βιβλίο ντύθηκε πρώτα με λινάτσα που στη συνέχεια την έβαψα με ακρυλικό χρώμα! 
Η άμμος είναι απλή λινάτσα κομμένη και το ψαράκι έγινε με μικρά κομμάτια τσόχας σε διάφορα χρώματα!
Το κοράλλι πάλι, επειδή δεν έβρισκα αυτό που ήθελα, το έφτιαξα με σιλικόνη και μόλις στέγνωσε το έβαψα με κόκκινο ακρυλικό χρώμα!
Η μέσα σελίδα απλά βάφτηκε με νερομπογιές!

Καλοφώτιστο να είναι το μικρό ψαράκι και να κάνει πολλές πολλές βουτιές!
Ελπίζω να σας άρεσαν!!! Πολλά φιλιά!

4 σχόλια:

  1. Καλοφώτιστο το μικρούλι! Πανέμορφες ποδιές για τους νονούς και ένα βιβλίο ευχών φτιαγμένο με μεράκι και έμπνευση! Μπράβο Μελίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τι όμορφο το θέμα της βάπτισης για το καλοκαιράκι!
    και οι δημιουργίες σου εκπληκτικες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι, κι εμένα μου άρεσε πολύ το θέμα. Καλοκαιρινό καλοκαιρινό! Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή