Κυριακή 4 Αυγούστου 2013

Βάζο από μπουκάλι λικέρ και μπομπονιέρα!

Χαιρετώ την όμορφη μπλογκοπαρέα!
Καλό καλοκαίρι να μας ευχηθώ, με πολλά γέλια, βουτιές, παγωτά, καρπούζια και δημιουργίες φυσικά! Πώς μου είστε; Ξέρω, χάθηκα λίγο, αλλά σας είπα πως μας χάλασε η φωτογραφική ε; Ή μάλλον καλύτερα εγώ την χάλασα! Θεώρησα λογικό μέσα στην τσάντα που είχα τη φωτογραφική να βάλω και ένα βάζο με ... ελιές! Και όπως πολύ σωστά θα έχετε ήδη μαντέψει, το βάζο άνοιξε και όλα τα μυρωδάτα λάδια από τις ελιές πασάλειψαν τσάντα και φωτογραφική. Εντέξει τόσο χαζή  δεν είμαι. Σε σακουλάκι το είχα βάλει το βάζο, αλλά ... τέλος πάντων. Θεός σχωρέστην (έτσι δε γράφεται αυτό;).
Κατά τα άλλα μια χαρά, τα σχολεία έκλεισαν, από Σεπτέμβρη πάλι! Διακοπές θα πάτε; Μακάρι να πάμε όλοι και να περάσουμε τέλεια!

Στο θέμα μας τώρα! Γενικά πολύ μου αρέσει να μεταποιώ πραγματάκια όπως θα έχετε καταλάβει ως τώρα! Είχα κρατήσει λοιπόν ένα μπουκάλι, που μου άρεσε πολύ το σχήμα του, από λικέρ μαστίχα. Το έβαψα από τη μέσα μεριά πολλές φορές (έριξα πλαστικό χρώμα και το άφησα να στραγγίσει ανάποδα) αλλά δυστυχώς μετά από 3 αποτυχημένες απόπειρες (αποτυχημένες γιατί το πλαστικό χρώμα άφηνε κάποιες στάμπες που φαίνονταν άσχημα), αποφάσισα να χρησιμοποιήσω λαδομπογιά.  Έβαψα λοιπόν το μπουκάλι και το αποτέλεσμα ήταν αυτό:

Η αλήθεια είναι πως δεν ήξερα που ακριβώς θα το τοποθετήσω και τι θα βάλω μέσα, όταν έφτασε στα χέρια μου η πιο όμορφη και σικάτη μπομπονιέρα που έχω δει, και που είναι αλήθεια "ζήλεψα" λιγάκι γιατί θα ήθελα πολύ να είχα σκεφτεί κι εγώ κάτι τέτοιο για το δικό μας γάμο!







Δεν ξέρω αν βοηθά ο τρόπος που έχω βγάλει τις φωτογραφίες (τις βγάζω με κινητό κι όχι με φωτογραφική)




Ένα απλό κομματάκι λινάτσας δεμένο λιτά πάνω σε λίγα κλωναράκια λεβάντας και βουνίσιου τσαγιού! Πόσο όμορφη ιδέα, πόσο καλοκαιρινή! Τη λάτρεψα αυτήν τη μπομπονιέρα, πραγματικά!





Μόλις την είδα λοιπόν αποφάσισα πως θα χρησιμοποιούσα όλη την μπομπονιέρα. Κι όταν λέω όλη, εννοώ όλη. Από τη λινάτσα μέχρι τα κορδονάκια και τα κλωναράκια!
Και έκανα το εξής: Πήρα σελοτέιπ και το τύλιξα από την ανάποδή του μεριά πάνω στο μπουκάλι, έτσι ώστα να κολλήσει επάνω του η λινάτσα χωρίς να χρησιμοποιήσω κόλλες και να ταλαιπωρηθώ! Την ιδέα την έκλεψα από έναν ανθοπώλη. Με αυτόν τον τρόπο κολλούσε το περιτύλιγμα επάνω στις γλάστρες! χεχεχε!!!!






Στη συνέχεια στερέωσα τα κλωναράκια σε ένα ξυλαράκι για να τους δώσω ύψος και έκοψα τη λινάτσα σε δύο ίσα ορθογώνια κομμάτια!






Κόλλησα τα 2 κομμάτια λινάτσας πάνω στο μπουκάλι και τα τύλιξα με τα κορδονάκια της μπομπονιέρας. Έβαλα μέσα και τα κλωναράκια και βγήκε αυτό:




Δεν είναι πολύ όμορφο; Ουσιαστικά από το τίποτα έγινε ένα πολύ όμορφο διακοσμητικό! Το βάζο το έβαλα στο έπιπλο της εισόδου μαζί με κάποια ακόμη διακοσμητικά



 
 Το έπιπλο δεν είναι υπέροχο; Το σχέδιό του είναι απίστευτο! Το λατρεύω! Μας το έχει δώσει η πεθερά μου. Έχω σκοπό να το αλλάξω λίγο! Θα δείτε στην πορεία πως θα γίνει! Αμέ!!!! Έχω σχέεεεεεεεεδια!!!!!!




Ναι αυτή είναι πιο καλλιτεχνική!!!!!









Αυτάααααααααα!!!!!!!!!!!! Ελπίζω να σας άρεσε! Εγώ τη λατρεύω αυτή  τη γωνιά! Έχω ακόμη μια-δυο αλλαγούλες που θέλω να κάνω, και θα είναι τέλειο! Θα δείτε στη συνέχεια!

Σας χαιρετώ λοιπόν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου