Τρίτη 6 Αυγούστου 2013

μαξιλάρι από παλιό t - shirt!

Καλή εβδομάδα για χθες σας είπα; Δε σας είπα! Καλή εβδομάδα λοιπόν!

Πρώτον: να σας πω ότι το χθεσινό βράδυ θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ως το βράδυ του χυμού! Γιατί; Μα γιατί ήταν η χαρά του χυμού εχθές! Καθάριζα καρπούζια, πεπόνια και μάνγκο και τα έκανα χυμό στον αποχυμωτή! Καλά το καρπούζι άπαιχτο, το πεπόνι επίσης τέλειο, και ο συνδυασμός πεπονιού με μάνγκο πολύ καλός! Αμέ! Και έφτιαξα και γρανίτα καρπούζι! Έβαλα το χυμό σε αυτό το πραγματάκι από τα ΙΚΕΑ που έχει αποσπώμενη λαβή και το βάζεις στην κατάψυξη; Αυτό! Για να δω θα βρω καμμιά φωτό;

Βρήκα!

Ε αυτά! Μόνο που εγώ έχω σε λαχανί-γαλάζιο! Απίστευτα πρακτικά! Μου φαίνεται ότι πρέπει να πάρω ακόμη ένα!!!

Δεύτερον: Ένα παλιό μπλουζάκι του αντρούλη χάλασε και λέω μην πάει χαμένο! Από τη μια ήθελα να αλλάξω λίγο τα μαξιλαράκια του καναπέ στο σαλόνι, από την άλλη βρήκα μια ωραία ιδέα για διακόσμηση μαξιλαριού (δυστυχώς δε βρίσκω τη σελίδα που το βρήκα για να σας το δείξω - παρεπιπτόντως το πόσες πολλές ιδέες και λύσεις βρίσκεις στο ίντερνετ δεν υπάρχει!), τσουπ!!! το έφτιαξα το καλυμματάκι για το μαξιλάρι!

Το ζητούμενο ήταν να κόψεις πολλές πολλές λωρίδες υφάσματος και να τις ράψεις τη μία μετά την άλλη πάνω στο κάλυμμα του μαξιλαριού!

Για να μη σας ζαλίζω το αποτέλεσμα ήταν αυτό!


Θα γίνω ακόμη μια φορά γραφική ζητώντας συγγνώμη για την ποιότητα των φωτογραφιών!

Η αλήθεια είναι ότι μου πήρε αρκετή ωρίτσα, αλλά το κατάλαβα όταν τελείωσα και κοίταξα το ρολόι!
Ενώ είχα υπολογίσει να βάλω λιγότερα κομμάτια, στην πορεία συνειδητοποίησα ότι όσο πιο πολλά, τόσο πιο καλά! Για πιο όμορφο αποτέλεσμα χρησιμοποίησα και το κομμάτι της μπλούζας που είχε στάμπα και το έβαλα σε διάσπαρτα σημεία! 
Πώς σας φαίνεται;

Έχω βρει πολλές πολλές ιδέες για τα μαξιλαράκια μου! Να δω τι θα πρωτοφτιαξω!



Σας χαιρετώ!!!

Καλό απόγευμα!

Άντε πάρτε και λίγο καρπουζάκι να δροσιστείτε!!! χε χε χε χε χε







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου