Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

Εμπνεύσεις...

Τί μου κάνετε; Κρύο σήμερα, αλλά και εχθές! Και πολύ πολύ μου αρέσει! Καλά είναι γνωστό ότι είμαι παιδί του χουχουλιάσματος, γι΄αυτό και τρελαίνομαι για κρύο, φθινοπωράκι, χιόνια, χειμώνα, ζεστή σοκολάτα και τζάκι. Εντάξει, το ξέρω ότι δεν έχουμε τζάκι σπίτι, αλλά έχουμε ζεστή σοκολάτα και κουβερτούλα στον καναπέ!
Οι ηλεκτρολόγοι μας τελείωσαν εχθές, ετοιμάζονται οι επόμενοι τεχνικοί να μπουν στο μικρό μας γιαπί-εργοτάξιο και συνεχίζουμε ακάθεκτοι. Παρόλο όμως που με πιάνει η γνωστή τρέλα του πως θα καθαριστεί όλο αυτό το μπάχαλο, πιάνω τον εαυτό μου αρκετές φορές μέσα στην ημέρα να χαζογελάει γιατί αφενός θα γίνει πολύ τέλειο το σπιτάκι μας κι αφετέρου επειδή όλο και καινούργιες ιδέες μου έρχονται στο μυαλό μου, που δεν ησυχάζει ποτέ. Ναι καλέ. Δε θα το πιστέψετε! Το τι μου έρχεται κάθε μέρα να φτιάξω αφού τελειώσουμε δε φαντάζεστε. Άλλα μου έρχονται μόνα τους κι άλλα τα παίρνω από άλλα blogs που επισκέπτομαι. Θα σας πω όμως ότι νοιώθω και λίγο κλεφτρόνι όταν εμπνέομαι από άλλων ιδέες, νοιώθω σαν να τους παίρνω κάτι δικό τους. Θα μου πείτε όμως, για ποιό λόγο; Γι΄αυτό δεν είναι οι ιδέες και οι κατασκευές; Για να εμπνεόμαστε όταν βλέπουμε κάτι όμορφο έτσι;
Τέλος πάντων, αυτά είναι τα μικρά μου νέα! Δεν έχω άλλα, τέλος!

Σας φιλώ,
να χαμογελάτε και να περνάτε μαγικά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου