Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

Χαμός, ναι... χαμός!!!!!

Χαμός, χαμός, χαμός... Γιατί; Μα φτιάχνουμε το σπιτάκι μας... Όχι από την αρχή καλέ. Απλά κάνουμε κάποιες αλλαγές στα ηλεκτρολογικά, στα υδραυλικά, βάζουμε γυψοσανίδες και γενικότερα μόνο εγώ λείπω από εκεί μέσα... Το Σάββατο με έπιασε κρίση πανικού, ναι! Καθόμουν σε μια μεριά, νευρίαζα, έκλαιγα, ψιλοσυμμάζευα λίγο από το χαμό και τούμπαλιν! Κι όλα αυτά γιατί;
-1. Γιατί απλά το σπιτάκι μας εχει γίνει γιαπί και άνθρωπος εκεί μέσα δεν επιβιώνει.
-2. Το ντετέκτιβ το monk τον ξέρετε; 1ος μου ξάδερφος (οι μαμάδες μας αδερφούλες) ο κύριος, κι όσους ψυχαναγκασμούς και κολλήματα έχει εκείνος με την καθαριότητα και την τάξη, άλλους τόσους έχω κι εγώ, για να μη σας πω ακόμη περισσότερους.
 Κι έτσι ο καλός Θεούλης μου έστειλε τον αντρούλη μου για να με ηρεμεί! Σας έχω πει ότι πολύ πολύ τον αγαπώ;

Αλλάααααα, δεν μπορώ να πω! Όποτε μου το επιτρέπουν οι καλοί μας ηλεκτρολόγοι, μπαίνω και σας διαβάζω (γιατί ανά τακτά διαστήματα μας κόβουν ρεύμα και ίντερνετ... σνιφφφφ - πόσες πασιέντζες και ναρκαλιευτή να παίξω πια όταν δεν μπορώ να συνδεθώ, ε;)

Οπότε το φτωχούλι του Θεού (εγώ καλέ!), ούτε κατασκευούλες μπορώ να κάνω, ούτε να ράψω μπορώ (η ραπτομηχανούλα μου ακόμη να πάει για επισκευή), ούτε τίποτα! Είδατε τι τραβάω;

Δεν πειράζει όμως... Σε λίγο καιρό, το σπιτάκι μας θα είναι σούπερ, ντούπερ, ουάου!!!!!!!! Και δώστου θα σας ζαλίζω πάλι.

Αυτά τα νέα μου! Σας φιλάω γλυκά!!!!!!!!!!!!

1 σχόλιο:

  1. αντε κοριτσι λιγο υπομονη..και αυτα πρεπει να γινουν..σε περιμενουμε λοιπον..καλο σου βραδακι..φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή