Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου 2017

Οργανώνω τα μπαχαρικά στην κουζίνα μου!

Αγάπη μεγάλη το φαγητό! Και όταν έχεις καταγωγή από τη Μικρασία όπως εγώ, δεν λείπουν εννοείται τα μπαχαρικά! Σε κάθε φαγάκι βάζεις και κάτι για να το νοστιμέψεις με αυτά. Τα οποία δόξα το Θεό είναι αρκετά στην κουζίνα μου! Αλλά δε με βόλευαν εκεί που τα είχα αποθηκεύσει (μέσα σε ένα συρτάρι). Δίπλα στο φούρνο έχουμε ένα ραφάκι στο οποίο ταίριαξαν ακριβώς όλα τα βαζάκια! Αλλά δε θα ήταν εύκολο να βρω τι θέλω, όταν το ένα είναι μπροστά από το άλλο. Οπότε η λύση απλή, τα υλικά απλά και ορίστε!

Απλές βάσεις, στις οποίες τοποθέτησα τα βαζάκια με τα μπαχαρικά μου, και μπορώ να δω τι υπάρχει και πίσω από κάθε βάζο. Αμ πως... Τσαχπινιά!




Αφού μέτρησα τις διαστάσεις, έκοψα από χαρτόνι χοντρό (αυτό που χρησιμοποιείται στις κούτες αποθήκευσης) τα κομμάτια που χρειαζόμουν.














Χρειάστηκα δυο βάσεις, μιας και το ράφι ειναι γωνιακό και τα βάζα πολλά, οπότε η δουλειά έγινε 2 φορές.


Στη συνέχεια με ζεστή σιλικόνη ένωσα όλα τα κομμάτια μεταξύ τους.

Απλά φρόντισα να προσθέσω και κάποια κομμάτια από την μέσα πλευρά σαν στήριγμα, μιας και το βάρος θα ήταν αρκετό με τόσα μπαχαρικά.





Έτσι φαίνονται οι βάσεις από την πίσω πλευρά. 








Και κατέληξα με δύο τέτοιες βάσεις! Η μια είναι πιο μικρή από την άλλη για καλύτερη οργάνωση του ραφιού.



Κατόπιν σκέφτηκα να τις βάψω, αλλά δυστυχώς θα φαίνονταν όλες οι ατέλειες (από τη σιλικόνη και την "άγρια" πλευρά του χαρτονιού), οπότε κατέληξα στο να τα ντύσω με αυτοκόλλητο (σαν αυτό που ντύναμε τα βιβλία στο σχολείο, αλλά χρωματιστό). Στην αρχή έντυσα τις βάσεις με ένα αυτοκόλλητο που είχα, αλλά επειδή δε μου άρεσε, πήρα κάποιο άλλο κοντά στην απόχρωση του ξύλου των ντουλαπιών της κουζίνας μας.

Έτσι είναι οι βάσεις στο ράφι χωρίς τα βαζάκια!
Τα βαζάκια όμως ήθελαν κι αυτά το κάτι τις τους!

Πήρα λοιπόν αυτοκόλλητο μαυροπίνακα σε ρολό, έφτιαξα ετικέτες και έγραψα το κάθε μπαχαρικό σε κάθε μια. Τα κόλλησα και αμέσως άλλαξαν όψη!


Επ' ευκαιρία πέταξα και κάποια μπαχαρικά που είχαν παλιώσει. Αύριο βουρ για ανεφοδιασμό!

 Απλή κατασκευή, αλλά πολύ χρήσιμη, δε συμφωνείτε;

11 σχόλια:

  1. Απλά τέλεια ιδέα!!!Καλό φθινόπωρο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ κορίτσι μου. Επιτέλους οργανώθηκαν λίγο τα βαζάκια μου!

      Διαγραφή
  2. Πολϋ όμορφη και χρήσιμη καταδκευή Μιλιτσα μου.
    Καλο υπόλοιπο καλοκαίρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή