Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

Φωτιστικό και πορτατίφ κρεββατοκάμαρας... handmade!

Όταν έμενα στο πατρικό μου, είχα φτιάξει για το δωμάτιό μου αυτό το φωτιστικό και αυτό το πορτατίφ τα οποία και μετέφερα βεβαίως βεβαίως στο παιδικό δωμάτιο του τωρινού μας σπιτιού (από εκεί είναι και οι φωτογραφίες):

   (εντάξει, θέλει μικρότερη λάμπα... το ξέρω!)


Πώς τα έφτιαξα;

Τι θα χρειαστείτε:
  • πιστόλι σιλικόνης
  • ψεύτικα λουλούδια και φυλλαράκια (ή ό,τι άλλο αγαπάτε - από εφημερίδες, κοχυλάκια, κουμπιά, κορδέλες...)
  • ένα καπέλο φωτιστικού
  • ένα πορτατίφ                                           

Πρώτα τοποθετείτε τα λουλούδια (εδώ έχω βάλει και ψεύτικα και αποξηραμένα μαζί), περίπου όπως θα θέλατε να φαίνονται, για να πάρετε μια ιδέα που θα τα κολλήσετε. Με πολλή προσοχή, βάζετε σιλικόνη (ανάλογη ποσότητα με αυτό που θα κολλήσετε) και κολλάτε τα λουλουδάκια. Το κρατάτε καμιά δεκαριά δευτερόλεπτα στη θέση του για να το σταθεροποιήσετε και έτοιμο!

Μια κοντινή φωτογραφία του φωτιστικού:
Το συγκεκριμένο καπέλο, δεν είναι καπέλο φωτιστικού, αλλά κάλυμμα φαγητού για τις μύγες. Ω ναι! Το βρήκα στο ΠΡΑΚΤΙΚΕΡ περίπου 3 ευρώ. Σε όλη την κάτω πλευρά κρεμόντουσαν κοχυλάκια αλλά μου άρεσε πολύ πολύ το ύφασμα που είχε. Έβγαλα τα κοχυλάκια, κόλλησα τα λουλουδάκια και... να το!
Πήρα ένα ντουί με ένα καλώδιο για φωτιστικά από το ΙΚΕΑ (αγαπημένος προορισμός! - μαζί με τα κεφτεδάκια! ), το πέρασα από την πάνω μεριά και έτοιμο!
Και το πορτατίφ το πήρα από το ΙΚΕΑ περίπου 7 ευρώ (καπέλο και βάση μαζί) σε χρώμα που ταίριαζε με το φωτιστικό. Άντε να μου κόστισαν όλα μαζί 15 ευρώ.

Μια χαρά οικονομικά, δε συμφωνείτε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου